Jak zamawiać
KROK 1 - wyszukiwanie produktów
Po znalezieniu odpowiedniego produktu należy kliknąć na jego nazwę, zdjęcie lub przycisk "Zobacz opis", aby przejść na stronę z opisem produktu.KROK 2 - dodawanie do koszyka
Na stronie produktu, obok zdjęcia znajduje się pole do wpisania zamawianej ilości wybranego produktu - domyślna liczba wynosi "1". Po uzupełnieniu tego pola należy kliknąć na przycisk "DO KOSZYKA".W przypadku niektórych produktów, przed dodaniem do koszyka, należy wybrać tzw. atrybuty (np. zamawiany kolor lub sposób wykończenia). Ramka z atrybutami do wyboru znajduje się nad przyciskiem "DO KOSZYKA". Zaznaczenia atrybutu dokonuje się poprzez kliknięcie na pole "Wybierz wartość" obok nazwy atrybutu, a następnie kliknięcie na żądaną opcję z rozwiniętej listy.
KROK 3 - koszyk
Po kliknięciu na przycisk "DO KOSZYKA" następuje przeniesienie na stronę koszyka, na której znajduje się lista zamawianych produktów. Widok przykładowej strony koszyka:Poniżej listy zamawianych produktów znajdują się również 3 przyciski:
- Przycisk służy do usunięcia całej zawartości koszyka. Jeśli chcesz usunąć pojedynczy produkt należy kliknąć na ikonkę znajdującą się w ostatniej kolumnie tabeli z listą zamawianych produktów.
- Przycisk służy do zmiany ilości zamawianych produktów. Jeśli chcesz tego dokonać, to w odpowiednich polach należy wpisać poprawione ilości, a następnie kliknąć na ten przycisk, aby zaktualizować zawartość koszyka.
- Przycisk służy do przejścia do kolejnego etapu składania zamówienia, gdzie można m.in. wybrać sposób dostawy i płatności czy też podać swoje dane. Jeśli w koszyku znajdują się już wszystkie produkty, które chcesz zamówić, to kliknij właśnie na ten przycisk.
Jeśli chcesz dodać do koszyka jeszcze jakieś produkty, to należy kliknąć na napis « Kontynuuj zakupy znajdujący się pod opisanymi wyżej przyciskami. Spowoduje to powrót do katalogu produktów.
KROK 4 - finalizacja zamówienia
W przypadku kliknięcia na przycisk następuje przejście do kolejnego etapu zamówienia. Wyświetli się tabela z dostępnymi formami przesyłki (oraz opcją odbioru osobistego) podzielonymi na kategorie według rodzaju zamawianego produktu. W przypadku zamawiania jednego rodzaju produktów (np. tylko listwy przypodłogowe) należy zaznaczyć kółko znajdujące się obok odpowiedniej opcji. W przypadku zakupu produktów różnego rodzaju prosimy o kontakt w celu ustalenia indywidualnych kosztów wysyłki.Po zaznaczeniu formy przesyłki (lub odbioru osobistego) wyświetli się dodatkowe menu z dostępnymi formami płatności do wyboru i informacją z jaką dopłatą wiąże się wybór danej formy płatności.
Kolejnym krokiem jest wybór dokumentu sprzedaży - paragon lub faktura VAT. Wyboru dokonuje się klikając w kółko przy odpowiedniej opcji.
Następnie należy wypełnić formularz z danymi kupującego. W przypadku wysyłki zamówienia na inny adres niż dane zamawiającego należy zaznaczyć okienko obok napisu "Wysyłka zamówienia pod inny adres" - spowoduje to wyświetlenie dodatkowych pól do podania adresu wysyłki. W pozostałych przypadkach okienko zostawiamy niezaznaczone i wypełniamy formularz. W polu "Uwagi kupującego", jeśli jest taka potrzeba, należy podać wszelkie dodatkowe dane oraz uwagi.
W celu złożenia zamówienia należy jeszcze zaznaczyć opcję "Akceptuję warunki regulaminu" i kliknąć na przycisk .
Pamiętaj, aby najpierw ponownie sprawdzić wszystkie dane.
KROK 5 - potwierdzenie e-mail
Po złożeniu zamówienia otrzymasz na podany wcześniej adres e-mail jego potwierdzenie. W wiadomości tej będzie się znajdowało podsumowanie wszystkich zakupionych produktów oraz podanych danych. Prosimy o uważne sprawdzenie e-maila z potwierdzeniem i, w razie wykrycia błędów, niezwłoczny kontakt z nami.KROK 6 - realizacja zamówienia
Po wypełnieniu wszystkich powyższych kroków otrzymamy Twoje zamówienie, a następnie przyjmiemy je do realizacji. Otrzymasz wtedy wiadomość informującą o przyjęciu zamówienia do realizacji i zawierającą wszelkie niezbędne dane związane z jego finalizacją.